ACTIVITAT FÍSICA I EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Recomanacions institucionals d'activitat física per a xiquets i xiquetes d'educació primària.
Durant la infància i l'adolescència és de vital importància mantenir-se actius físicament. Realitzar activitat física durant aquest període augmenta la probabilitat que els xiquets i xiquetes siguen competents en les seues capacitats físiques i, segurament, generarà que siguen més actius en l'edat adulta.
A través de la Taula 1 s'exposen les recomanacions institucionals de Activitat física per a xiquets i xiquetes d'educació primària.
Nota. Elaborat a partir de les recomanacions del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat (2015) i l'Organització Mundial de la Salut (2010).
D’altra banda, l'educació
física ha experimentat un gran avanç en els últims anys ja que cada vegada són
més els recursos metodològics (unitats didàctiques) i motivacionals dels quals
disposa el professor per a promocionar una educació física de major qualitat.
Per exemple, la metodologia observacional basada en l'enregistrament de les
sessions, la metodologia observacional basada en l'enregistrament de les
sessions o esports alternatius per a motivar i promoure la educación física.
Però, malgrat aquest avanç experimentat, encara queda un llarg
camí per recórrer perquè les classes de educació física siguen més actives i
l'alumnat aconseguisca els nivells de activitat física recomanats.
Comentarios
Publicar un comentario