ACTIVITAT FÍSICA I EDUCACIÓ PRIMÀRIA


Recomanacions institucionals d'activitat física per a xiquets i xiquetes d'educació primària.
 
Durant la infància i l'adolescència és de vital importància mantenir-se actius físicament. Realitzar activitat física durant aquest període augmenta la probabilitat que els xiquets i xiquetes siguen competents en les seues capacitats físiques i, segurament, generarà que siguen més actius en l'edat adulta.
 
A través de la Taula 1 s'exposen les recomanacions institucionals de Activitat física per a xiquets i xiquetes d'educació primària.





Nota. Elaborat a partir de les recomanacions del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat (2015) i l'Organització Mundial de la Salut (2010).



D’altra banda, l'educació física ha experimentat un gran avanç en els últims anys ja que cada vegada són més els recursos metodològics (unitats didàctiques) i motivacionals dels quals disposa el professor per a promocionar una educació física de major qualitat. Per exemple, la metodologia observacional basada en l'enregistrament de les sessions, la metodologia observacional basada en l'enregistrament de les sessions o esports alternatius per a motivar i promoure la educación física.



Però, malgrat aquest avanç experimentat, encara queda un llarg camí per recórrer perquè les classes de educació física siguen més actives i l'alumnat aconseguisca els nivells de activitat física recomanats.

Comentarios

Entradas populares de este blog

HISTÒRIA DELS JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS

ELS JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS

JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS: ULTIMATE